Експортен маркетинг

за успешни продажби в чужбина

Излизането на международни пазари е естествен етап от развитието на всяка компания, която иска по-бърза експанзия или е оползотворила потенциала си на местно ниво. Експортната стратегия изисква прецизно планиране на дейностите и привличането на опитен и адаптивен екип, който да управлява процеса.  

През годините нашите експерти са участвали като част от маркетинговите екипи в експанзията на десетки брандове на международни пазари. Опитът ни е предимно в Европа, но имаме и реализирани проекти в Азия, Латинска Америка, САЩ.  

Разработените от нас процеси на база лична практика и ноу-хау от водещи компании позволяват оптимизацията на маркетинговите усилия и реализирането на оптимални резултати.  

Иновативният ни подход към ежедневната ни работа и познаването на широк набор от инструменти и решения съкращава процесите за въвеждане на брандове в нови географски пазари.

Как съдействаме


Запознаваме се с целите и възможностите на клиента в краткосрочен и дългосрочен план, както и с неговата корпоративна стратегия. Това ни позволява да подходим максимално реалистично към проекта и да направим обективна оценка за реалистичността на проекта.   

След този етап започваме с проучване и анализ на целевите пазари, които използваме за разработването на план за действие при навлизане на новия пазар. Идентифицираме възможните точки за продажба, например изложения, международни и професионални форуми и лични срещи; целевите аудитории; каналите за промоция и продажба и т.н.  

Осигуряваме съдействие при намирането на бизнес партньори (дистрибутори, представители, контрагенти, подизпълнители, клиенти и т.н.). И предлагаме качествено управление на комуникациите с тях, в това число: 

  • Разработване на B2B бизнес/търговски материали; 
  • Поддържане на онлайн и офлайн комуникацията с бизнес партньори.

Съвместно с наши партньори можем да съдействаме при проучването на местните законодателни и счетоводни практики.  

Участваме и в процеса по бюджетиране на разходите и прогнозиране на приходите.

Екипът ни участва в планирането и управлението на комуникационните активности за различни пазари. Познанията ни върху местните пазари ни дава възможности да изберем ефективни решения за канали на комуникация, начини на таргетиране, влияние върху потребителското поведение.  

В процеса на работа осъществяваме локализация и адаптация на съдържанието на маркетинговите и рекламни материали; визуализация на комуникационните материали, оптимизация на инвестициите.  

За редица наши партньори поддържаме и комуникацията при първоначалните запитвания от техни клиенти.

Задълбоченият анализ на кампаниите и отделните дейности може да бъде източник на нови канали за повишаване на приходите или да даде идеи за оптимизиране на инвестициите за маркетинг.   

Маркетинговият одит е услуга, която предлагаме, и която е предпочитана от компании, които целят повишаване на ефективността на дейностите си и нивата на продажби.

Работата с DMG е много повече от 3 думи, но ще кажа най-важните от тях: Удоволствие, Удовлетвореност, Усещане. Част от трите У-та на Вашия успех!

 КОСАРА СТАНКОВА, Мениджър Дигитален маркетинг в TESY  

Вижте още


Референтни проекти


Защото нашият бизнес е да помагаме на Вашия бизнес

ИСКАТЕ ВАШИЯT БИЗНЕС ДА РАЗШИРИ ПРИСЪСТВИЕТО СИ В ЧУЖБИНА?