TESY
Как TESY прекоси границите с помощта на социалните медии?
Клиент: TESY
Държава: България, Румъния, Гърция, Сърбия, Хърватска, Словения, Испания, Полша
Пазар: B2С и B2B
Област: Потребителски стоки
Сподели в:
Задача: TESY е един от водещите европейски производители на бойлери и конвектори за отопление. Компанията продава своите продукти в над 50 държави по цял свят. TESY е добре познат бранд на българския пазар и разширява сериозно присъствието си на някои от големите пазари в Европа.
Проектът с TESY стартира през 2016 година с управлението на Facebook страницата на компанията. В последствие след анализ на социалните медии и поведението на потребителите в отделните целеви пазари разширихме присъствието и в други социални медии – Instagram, Google Plus, LinkedIn, Twitter.
Целта на проекта е да се повиши присъствието на марката сред целевите аудитории на приоритетните пазари, да се подкрепят местните дистрибутори и да се работи за подобряване на имиджа на бранда сред ключовите ѝ партньори и в обществото като цяло.
Решението
Разработването на концепция за присъствие в социалните медии на динамично развиващ се бранд като TESY е свързана с множество предизвикателства. Необходимо е задълбочено познаване на онлайн средата, на разликите в поведението на потребителите в отделните държави, в умението да се работи на няколко езика, в добро познаване на продуктите на фирмата, за да може да се отговаря максимално бързо на запитвания от клиенти, и не на последно място е важно и умението да се правят промени в движение, за да може да се отговори на промените в средата.
На няколко месеца разработваме стратегия, която е съобразено с множество фактори, сред които:
-
- Типове уреди, произвеждани от TESY;
-
- Наличностите в отделните държави;
-
- Сезонността;
-
- Спецификите на отделните пазари;
-
- Промените в поведението на целевите аудитории;
-
- Алгоритъмът на социалните медии;
-
- И други.
В процеса на работа осъществяваме следните дейности:
-
- Създаване и локализиране съдържанието (текстове и визия);
-
- Управление на съдържанието;
-
- Управление на рекламите и таргетирането за отделните пазари;
-
- Анализиране на поведението на целевите групи;
-
- Мониторинг на поведението на клиентите и феновете;
-
- Съдействие на клиентите и партньорите на компанията при техните запитвания чрез социалните медии.
Подобряваме представянето на бранда на пазарите, на които работи компанията.
Резултат
TESY изгради присъствието си в социалните медии ипостави едни добри основи на бранда си в няколкоцелеви пазара.
Повишихме ангажираността на аудиториите и социалните медии се превърнаха в източник на полезна и практична информация за потребителите на марката, както и за тези, които търсят домакински уреди.
Работата с DMG е много повече от 3 думи, но ще кажа най-важните от тях: Удоволствие, Удовлетвореност, Усещане. Част от трите У-та на Вашия успех!
КОСАРА СТАНКОВА, Мениджър Дигитален маркетинг в TESY
Екипът
Акаунт мениджър: Наталия Кирилова
Дигитален мениджър: Елена Иванова
Контент мениджър: Ивайла Раденкова, Йоана Кирилова
Криейтив: Тодор Стойнов, Александра Димитрова, Валентин Тодоров
Клиент: Tesy
Дата: Януари 2017 г.