TESY

Как TESY прекоси границите с помощта на социалните медии?


Клиент:  TESY
Държава: България, Румъния, Гърция, Сърбия, Хърватска, Словения, Испания, Полша
Пазар: B2С и B2B
Област: Потребителски стоки

Сподели в:

Задача: TESY е един от водещите европейски производители на бойлери и конвектори за отопление. Компанията продава своите продукти в над 50 държави по цял свят. TESY е добре познат бранд на българския пазар и разширява сериозно присъствието си на някои от големите пазари в Европа.
Проектът с TESY стартира през 2016 година с управлението на Facebook страницата на компанията. В последствие след анализ на социалните медии и поведението на потребителите в отделните целеви пазари разширихме присъствието и в други социални медии – Instagram, Google Plus, LinkedIn, Twitter.
Целта на проекта е да се повиши присъствието на марката сред целевите аудитории на приоритетните пазари, да се подкрепят местните дистрибутори и да се работи за подобряване на имиджа на бранда сред ключовите ѝ партньори и в обществото като цяло.


Решението

Разработването на концепция за присъствие в социалните медии на динамично развиващ се бранд като TESY е свързана с множество предизвикателства. Необходимо е задълбочено познаване на онлайн средата, на разликите в поведението на потребителите в отделните държави, в умението да се работи на няколко езика, в добро познаване на продуктите на фирмата, за да може да се отговаря максимално бързо на запитвания от клиенти, и не на последно място е важно и умението да се правят промени в движение, за да може да се отговори на промените в средата.
На няколко месеца разработваме стратегия, която е съобразено с множество фактори, сред които:   

    • Типове уреди, произвеждани от TESY; 
    • Наличностите в отделните държави;  
    • Сезонността; 
    • Спецификите на отделните пазари; 
    • Промените в поведението на целевите аудитории; 
    • Алгоритъмът на социалните медии;  
    • И други.  

В процеса на работа осъществяваме следните дейности: 

    • Създаване и локализиране съдържанието (текстове и визия); 
    • Управление на съдържанието; 
    • Управление на рекламите и таргетирането за отделните пазари; 
    • Анализиране на поведението на целевите групи; 
    • Мониторинг на поведението на клиентите и феновете;  
    • Съдействие на клиентите и партньорите на компанията при техните запитвания чрез социалните медии.  

Подобряваме представянето на бранда на пазарите, на които работи компанията.


Резултат

TESY изгради присъствието си в социалните медии ипостави едни добри основи на бранда си в няколкоцелеви пазара 
Повишихме ангажираността на аудиториите и социалните медии се превърнаха в източник на полезна и практична информация за потребителите на марката, както и за тези, които търсят домакински уреди. 

Tesy

Работата с DMG е много повече от 3 думи, но ще кажа най-важните от тях: Удоволствие, Удовлетвореност, Усещане. Част от трите У-та на Вашия успех!

 КОСАРА СТАНКОВА, Мениджър Дигитален маркетинг в TESY  

Екипът


Акаунт мениджър: Наталия Кирилова  

Дигитален мениджър: Елена Иванова 

Контент мениджър: Ивайла Раденкова, Йоана Кирилова 

Криейтив: Тодор Стойнов, Александра Димитрова, Валентин Тодоров

Tesy
Маркетинг 100%
Социални медии 100%
Създаване на съдържание 100%

Клиент: Tesy
Дата: Януари 2017 г.

Сподели в: