Sakare

Парле ву франсе? Или как намерихме нови служители за Париж


Клиент:  Sakare
Държава: България
Пазар: B2C
Сектор: Козметични продукти

Сподели в:

Задача: Sakare са френска козметична компания, която произвежда луксозна високотехнологична гама продукти за красота. От грижа за кожата против стареене до лосиони за тяло и продукти за баня, постигащи сериозни резултати сред жените. Компанията разполага с магазини в различни части на Европа, позиционирани в централната част на столиците.   

Sakare ни потърсиха, защото желаеха да им помогнем в търсенето на френскоговорящи служители на територията на България, Молдова, Украйна и Република Македония за филиалите им в Париж, Лондон, Берлин и Амстердам.


Стратегията

Стартирахме проектът със запознаване с реалната среда – чрез посещения в училища с изучаване на френски език, университети, в които има програми на френски език, анализ на градовете, в които има средни училища с разширено изучаване на френски език. Потърсихме и други локации, в които има концентрирана силна франкофонска общност. Това ни даде възможност да опознаем в детайли потенциалните кандидати за работа и да селектираме тези фактори, които биха оказали влияние върху тяхното решение за работят за компанията в чужбина.


Методи за изпълнение и избрани задачи

В процеса на работа комбинирахме онлайн и офлайн активности. Разработихме комуникационна стратегия, която да залага на основните причини, поради които кандидатите биха се заинтересували да работят в Париж, Берлин или Лондон. Комуникацията бе разработена изцяло на английски или френски език, за да може да се направи предварителна селекция и до HR екипа на компанията да подадат предимно кандидати, които владеят френски на съответното ниво. Процесът се осъществяваше чрез излъчване на реклами, като при интерес кандидатите попадаха на ландинг страница, в която чрез мини въпросник, уточнявахме основните изисквания и правихме предварителен скрийнинг


Резултатът

За една година съвместна работа успяхме да информираме потребителите за възможностите, които предлага марката като работодател, да ангажираме вниманието на аудиторията и повишим интереса и доверието. Успяхме да помогнем на екипа от „Човешки ресурси“ в подбора на кадри. 

Sakare cosmetics Digital campaign case study

Екипът


Акаунт мениджър: Наталия Кирилова  

Дигитален мениджър: Елена Иванова  

Копирайтинг: Елена Иванова  

Дизайн: Тодор Стайнов, Александра Димитрова 

Период: 2017 – 2018

Социални медии 100%
Създаване на съдържание 100%
Дизайн 100%

Клиент:  Sakare
Дата: 2017 г.

Сподели в: