ISOMAT
Повишаване на разпознаваемостта чрез онлайн комуникация
Клиент: ISOMAT
Държава: България
Пазар: B2B, B2C
Област: Строителни химически материали и сухи смеси
Сподели в:
Задачата:
ISOMAT избраха Digital Marketing Group за управлението на дигитална кампания с цел по-голяма разпознаваемост на бранда в България сред целевите аудитории.
ISOMAT е мултинационална компания, която произвежда строителни химически материали и сухи смеси. Основана е през 1980 г. и в момента е един от основните производители на строителни материали в югоизточна Европа, притежаваща 3 производствени линии в Гърция, Сърбия и Румъния, 7 дъщерни дружества в България, Германия, Русия, Турция, Румъния, Сърбия и Словения, и осъществява международни продажби в повече от 50 държави по света.
ISOMAT искаха да повишат разпознаваемостта на бранда сред ключовите си аудитории в България. А ние се заехме с нелеката задача да подобрим разпознаваемостта на бранда на българския пазар за строителство, химически материали и сухи смеси, като повишим и запитванията за отделните артикули към марката.
Стратегията
Започнахме проекта с анализ на поведението на ключовите аудитории и медийната среда. След проучване и разговори с търговския екип на клиента установихме 5 ключови целеви аудитории. Анализът на пазара ни показа, че дигиталната реклама ще е един от ефективните начини до достигане на около 70% от тези потребители.
Решението
Каналите за комуникация, на които се спряхме бяха: Programmatic реклама и реклама в социалната мрежа Facebook.
Програматик рекламата ни позволяваше да направим по-детайлно таргетиране на потребителските аудитории на база множество критерии и да бъдем по-прецизни в излъчване на посланията в правилния момент.
Социалната мрежа Facebook беше канал, който позволяваше директна комуникация с потребителите и добро селектиране и обхват на аудиториите.
В партньорство с централата на компанията в Гърция разработихме съответните крейтиви. Реализирахме адаптация на видео клипове, която през програматик заложихме в Youtube и в ключови за бранда сайтове и аудитории. Включихме банер реклами с различни послания към таргет групите, така че да отговорят на техните интереси и търсения.
В допълнение за да повишим чувствително запитванията за София, където компанията разполага с централен склад, направихме отделна кампания, която таргетираше хората в определен радиус от обекта.
Резултатите
Кампанията се реализира през летния период на 2018 година и отчете изключително добри резултати в районите, където марката присъстваше с дистрибуторска мрежа. Бяха достигнати над 1,2 милиона потребители със средна честота 10 пъти.
Екипът
Акаунт мениджър: Наталия Кирилова
Копирайтър: Елена Иванова
Дигитална реклама: Елена Иванова, Наталия Кирилова
Дизайн: Александра Димитрова
Видео обработка: Валентин Тодоров
Година на реализация: 2018
Клиент: ISOMAT
Дата: 2018 г.