Изграждане на корпоративна идентичност на Ойрошпед
Изграждане на корпоративна идентичност на Ойрошпед
Проект: Изграждане на корпоративна идентичност
Клиент: ОЙРОШПЕД Груп
Държави: България, Румъния, Сърбия, Македония
Пазари: B2B
Сектор: Транспорт и логистика
Сподели в:
Задачата:
ОЙРОШПЕД Груп е водеща група от дружества в областта на транспорта и логистиката в България. С опит от 1991 година ОЙРОШПЕД Груп се развива интензивно на местни и международния пазар. За да навлезе в четвъртото си десетилетие компанията ни възложи да разработим мащабен маркетинг проект, който да обхваща всички вътрешни и външни маркетингови и търговски проекти на дружествата от групата.
Целите бяха:
-
Повишаване на имиджа на ОЙРОШПЕД Груп сред вътрешни и външни партньори и обществото;
Подобряване и уеднаквяване на визуалната идентичност на всички дружества от групата и използваните от тях маркетингови и търговски материали.
Решението
Познаваме ОЙРОШПЕД Груп и хората, които работят в нея и я правят да е такава, каквато е. Знаем, че за хората от фирмите е важно да поддържат личния контакт с партньорите си и държат изключително много на качеството, иновациите и традициите. Затова след личен разговор с ръководството решихме да разработим концепция, в която главно действащо лице са хората от фирмата.
Разработихме бранд манифест на компанията, в който разказахме какво е ОЙРОШПЕД, какво е миналото и как си представят бъдещето. Вплетохме различните бранд елементи във всички бранд материали:
-
Дизайн оформлението на офисите;
-
Търговските презентации;
Вътрешната и външната корпоративна комуникация.
Резултати
Те говорят сами за себе си.
Екип
Концепция: Наталия Кирилова
Криейтив: Александра Димитрова
Копирайтинг: Наталия Кирилова
Визуализация: Александра Димитрова
Уеб разработки: Валентин Тодоров и Ралица Байрактарова
Години на реализация: 2019 – 2020
Клиент: ОЙРОШПЕД Груп
Дата: 2019 – 2020