ROCKWOOL

Силата на програматик рекламата в полза на 7-те сили на камъка


Клиент: ROCKWOLL
Държава: България
Пазар: B2B & B2C
Област:Строителство, строителни компании, архитектура, иновации, крайни потребители

Сподели в:

Задачата: Стратегическо позициониране и надграждане на присъствието на бранда сред целевите групи в България


Ситуацията в началото

ROCKWOOL Group са датска компания, която произвежда топлоизолационни материали от каменна вата. Компанията разполага със заводи за производство на територията на Европа, Азия и САЩ.

Като една от водещите компании в Европа в областта на производството на иновативни решения за строителството, ROCKWOOL има нужда от партньор, който да им съдейства за надграждане на образа на бранда и в България.


Стратегията

Глобалната политика на ROCKWOOL има много ясно разработени правила за комуникационните канали, в които брандът може да се позиционира. Верни на принципа за устойчиво развитие, компанията избира комуникационни канали, които са максимално щадящи към околната среда. В този смисъл дигиталните канали се явяват алтернатива, която е в синхрон с целите на бранда.

За да бъде надграден цялостния имидж на бранда, ние от Диджитал Маркетинг Груп, съвместно с експертите от централата на компанията работим от началото на 2018 година в посока на обновяване на комуникационната политика на бранда. Постигаме го чрез:

  • Цялостно обновяване и редизайн на съществуващия сайт на компанията;
  • Разработване на уникално авторско съдържание за нуждите на българските потребители;
  • Поддържане на регулярна комуникация в социалните мрежи;
  • Провеждане на дигитална кампании, които да таргетират приоритетните целеви групи на компанията

Методи за изпълнение и избрани задачи

Кампаниите:
„Седемте сили на камъка“ беше една от първите кампании, които реализирахме. Целта беше да запознаем аудиториите на бранда предимствата на продуктите от каменна вата. Стартирахме с обща кампания, която комуникираше бранда и основните му предимства. В последствие надградихме с мини кампании, които таргетираха специфични целеви групи – например хора, които се интересуват от звукоизолация. На тях представихме ясни и конкретни продукти, които се произвеждат от ROCKWOOL, и техните предимства.

Комуникацията се осъществяваше чрез прецизно таргетиране на аудиториите посредством програматик реклама с видео и дисплейни банери, както и в социалните мрежи Facebook и Instagram. Програматик платформата Google Display&Video360 ни позволи по-детайлно и структурирано таргетиране на тясно дефинираните аудитории, към които отделните послания бяха насочени. Основният принцип на кампанията беше посредством надграждане – излъчване на съдържание към по-обща аудитория, след което се надграждаше чрез ретаргетиране на потребители, които бяха посетили сайта или бяха взаимодействали с бранда в други канали.
Доразвихме комуникацията със създаване на специализирани статии по темите за свойствата на каменната вата, която ROCKWOOL произвежда. Тях публикувахме в сайта, споделяхме на страницата на компанията във Facebook и ги разпространявахме в някои от специализираните издания в сектора.


Резултатите

Кампанията достигна до 4 500 000 уникални потребители (около 80% от активната интернет аудитория през 2018 година). Излъчените импресии бяха над 20 милиона, а кликовете към сайта надхвърлиха 25 000. В резултат на кампанията и на усилената работа на търговския отдел на фирмата, ROCKWOOL запълниха производствените си мощности за България на 100 % и дори се стигна до невъзможност да поемат част от поръчките.


Rockwool Social media management
Rockwool_Online banners
Rockwool Video Adaptations

Екипът


Акаунт мениджър: Яна Логофетова, Елена Иванова

Копирайтър: Йоана Кирилова, Яна Логофетова

Дигитална реклама: Наталия Кирилова, Елена Иванова

Дизайн: Александра Димитрова

Видео решения: Валентин Тодоров

Години на реализация: 2018

RGB ROCKWOOL® logo - Primary Colour RGB
Маркетинг 100%
Социални медии 100%
Програматик 100%

Клиент: Rockwool
Дата: Януари 2018 г.

Сподели в: