Оптимизация (SEO)
за да ви откриват лесно
Оптимизацията (SEO) е процес, посредством който се подобрява представянето на Вашата интернет страница в търсачките. По този начин се привлича по-голям трафик към сайта Ви и от там може да генерирате повече продажби, без необходимост от използването на стандартни рекламни формати.
Като дигитална агенция SEO проектите са естествена част от нашата работа в Digital Marketing Group. Благодарение на тях нашите клиенти успяват да подобрят присъствието си в онлайн среда, да съкратят инвестициите си за онлайн реклама и да повишат имиджа си пред партньори, клиенти и служители.
Защо сме различни
За да е успешен един проект по SEO е необходимо разработването на правилна стратегия. Тя включва множество елементи и разнопосочни умения – както технически познания, така и езикови и стратегически. Именно това изисква проектите по оптимизация да се реализират от поне няколко експерта, които имат различен профил и опит. В нашия екип работят специалисти, които могат да покрият нуждите от реализирането на цялостен проект по оптимизация.
За да се направи SEO се ползват и различни инструменти и онлайн ресурси, които съдействат за различните етапи от реализирането на проекта. Разполагайки с достъп до такива ресурси, ние можем да съдействаме за по-успешното реализиране на проекта.
Какво предлагаме
Ние предлагаме оптимизация на вашите онлайн и ландинг страници. Най-често ползваните търсачки, за които реализираме SEO проекти, са:
Най-голямата търсачка в световен мащаб, която генерира повечето трафик към интернет страниците в България и Европа.
Youtube
Специализираният сайт за видео съдържание на Google, който по последни данни се явява втората търсачка в световен мащаб.
Bing
Интернет търсачката на Майкрософт, която интернет гигантът все повече ще налага.
Yahoo
Макар и не толкова широко разпространена в България, тази търсачка също генерира определен трафик и считаме, че е удачно да бъде част от процеса на оптимизация.
Yandex
Великата търсачка на Русия. Включването в нея също е препоръчително за някои бизнеси.
Най-голямата търсачка в световен мащаб, която генерира повечето трафик към интернет страниците в България и Европа.
Youtube
Специализираният сайт за видео съдържание на Google, който по последни данни се явява втората търсачка в световен мащаб.
Bing
Интернет търсачката на Майкрософт, която интернет гигантът все повече ще налага.
Yahoo
Макар и не толкова широко разпространена в България, тази търсачка също генерира определен трафик и считаме, че е удачно да бъде част от процеса на оптимизация.
Yandex
Великата търсачка на Русия. Включването в нея също е препоръчително за някои бизнеси.
Как работим при управлението на съдържание
Реализирането на проект на SEO включва няколко етапа и следва да се разглежда като дългосрочен проект. Необходимо са както предварителни усилия за разработването и изграждането на стабилна основа, на която да стъпи онлайн сайта, така и последваща постоянна оптимизация, която да защити и поне да запази завоюваните позиции.
В този етап ще направим анализ на съществуващото представяне на сайта в онлайн пространството. Правим различни типове анализи като:
- Ситуационен анализ: анализ на дейностите, реализирани до момента, page Rank, линкове към страницата, индексирани страници в различните търсачки
- Анализ на конкуренцията
- Анализ на посетителите на сайта
- Анализ на съдържанието на сайта: ключовите думи, съдържание, заглавия, тагове; метатагове, URL наименования и т.н.
- Анализ на сайта: HTML Валидация, CSS валидация, Валидация на линковете, архитектура, блог и т.н.
На този етап въз основа на анализа, който сме направили в предишната част, стартираме реалната работа по оптимизацията. В процеса ще реализираме следните елементи:
- Подобряване на съдържанието на сайта: избор на ключови думи и изрази, корекция в текстовете, създаване на уникални заглавия, тагове, метатагове на всяка страница, корекция на правописни грешки, оптимизация на визуални елементи.
- Корекция в кодовете на сайта при необходимост (този етап ще бъде реализиран с минимална намеса от наша страна): HTML Валидация, CSS валидация, достъпност на сайта от търсещи машини, валидация на линковете, задаване на страници с кодове за грешки – т.нар. 404, 3хх, 4хх, подобряване на ландинг страницата, изграждане на карта на сайта, подобряване на скоростта на сайта, премахване на дублирани страници и т.н.
- Индексация на сайта: проверка и подобряване/корекция на robots.txt, nofollow, noindex, търсене за грешки при индексацията;
- Хостинг услуги: проверка на предоставяните хостинг услуги и при необходимост препоръки за подобряване на представянето на сайта;
- Регистрация на сайта в: Google Analytics, Google Webmasters tools, Google Places и др.;
- Препоръки за работа със сайта
Целта на този етап е да се наблюдават промените, които са настъпили в сайта след първоначалния процес. Това е фазата, в която, ако е необходимо, се правят допълнителни промени в сайта с цел подобряване на представянето му.
Необходимо е да знаете, че интернет пространството е динамично и в този смисъл и поддръжката на оптимизацията на един сайт следва да не е еднократен процес, ами цялостна стратегия. По този начин ще успеете да съкратите част от разходите за платена реклама в интернет, да подобрите представянето си при търсене на основните за компанията Ви ключови думи и да повишите ранкирането на сайта в основните търсачки.
Поддръжка е необходима поради това, че Вашите конкуренти постоянно актуализират сайтовете си, ежедневно се появяват нови страници или подстраници с конкурентни продукти, търсачките сменят алгоритъма на работата си, настъпват промени с думите, които се търсят, добавя се ново съдържание към Вашия сайт и т.н.
За Диджитал Маркетинг Груп мога да говоря с много думи, но най-важните от тях са индивидуалното отношение към клиента, прецизната и професионална работа и креативното мислене.
МИЛЕНА ЙОРДАНОВА, маркетинг мениджър на Ковас
Вижте още
Референтни проекти
Защото е важно да бъдете откривни веднага