Twitter реклама

54% от B2B маркетолозите в днешно време използват Twitter, за да разширяват разпознаваемостта на бранда си, да взаимодействат с потенциални клиенти и, да, дори да увеличават и продажбите, посредством реклама в платформата.

 

Съществуват 2 по-общи начина за използване на Twitter за B2B маркетинг:

  • Публикуване на интересно съдържание за органичен ръст на бранда
  • Използване на Twitter реклама, при която плащате, за да достигнете до силно таргетирана аудитория. Този вид реклами в Twitter позволяват да достигане до потребители въз основа на местоположение, език, възраст, пол и много други критерии.

 

Защо препоръчваме използването на Twitter за B2B маркетинг?

Сериозното развитие на инфлуенсър маркетинга през последните години насърчи много B2C компании да се насочат към социалните медии, чрез колаборация с интернет звезди, за да продават и популяризират продуктите си.

Налице е също и нарастващия пазар за B2B компании, използващи същите платформи, макар и по малко по-различен начин от B2C такива. Добрата новина, която се е превърнала в предимство на Twitter е, че над 80% от хората възприемат телефоните си като важен компонент на работата.

Все пак Twitter е по-скоро мобилна платформа, която подкрепя професионалистите, които биха искали да пренасят работата си навсякъде. Това дава достъпност и предимството, че B2B маркетолозите могат да достигнат до целевата си аудитория по всяко време на денонощието.

Предимствата на Twitter платформата за B2B маркетинг

Платформата Twitter предлага възможност на брандовете за по-лесно взаимодействие с потенциалните клиенти, като същевременно осигурява процъфтяващо рекламно пространство. Според статистика се оказва, че потребителите прекарват над 25% повече време в разглеждане на реклами в Twitter, отколкото в която и да е друга платформа на социалните медии.

Twitter предлага основни функции за B2B маркетинга, даващи възможност на компаниите да процъфтяват в платформата. Някои от тях са:

 

  • Възможност за информиране на последователите дали даден бизнес акаунт предлага поддръжка, свързана с клиенти и продукти
  • Автоматизирани приветствени съобщения за ангажиране на аудиторията
  • Възможности за бърз отговор, което улеснява работата с клиентите.

Този подход, който е ориентиран към клиента, отличава Twitter отличава от другите социални платформи.

 

Изграждане на собствен профил в Twitter

Много маркетолози смятат, че Twitter трябва да бъде приоритет за B2B сферата, тъй като платформата достига до около 6% от световното население на възраст над 13 години, което сочи, че Twitter очевидно има много възможности и ползи за B2B компаниите.

В България платформата има регистрирани над 550 000 уникални потребители. Над 100 – 150 000 са постоянните й ползватели.

Ако вашият бранд все още не е създал собствен профил в Twitter или търсите начини за подобрение на обхвата и да увеличение на продажбите, ви препоръчваме да започнете с използването ѝ за social listening (социално слушане), за да разберете какво казва аудиторията ви за марката ви. След това можете да използвате тези данни за създаване на съдържание, което отговаря на този диалог с клиентите ви.

B2B маркетингът в Twitter предлага потенциално огромен обхват на клиентите и със сигурност продажбите и разпознаваемостта на бранда ви ще се увеличат.

 

Заключителни мисли за рекламата в Twitter за B2B

Със сигурност на повечето B2B маркетолози им се е случвало да забравят, че има и други ценни платформи освен LinkedIn. Twitter е мощна платформа за реклама в социалните медии, която може да ви помогне да достигнете до целева аудитория в точния момент, да повишите разпознаваемостта на бранда и да се ангажирате с потенциални клиенти в непринудена обстановка.

За постигане на още по-добри резултати в Twitter, използвайте комбинация от органично съдържание и платени реклами. И не забравяйте, че ние винаги сме насреща за повече информация!


Natalie Kirilova

Дигитален ентусиаст и предприемач, който освен всичко друго обича и да пише на тема маркетинг.

All author posts