Sakare
Парле ву франсе? Или как намерихме нови служители за Париж
Клиент: Sakare
Държава: България
Пазар: B2C
Сектор: Козметични продукти
Сподели в:
Задача: Sakare са френска козметична компания, която произвежда луксозна високотехнологична гама продукти за красота. От грижа за кожата против стареене до лосиони за тяло и продукти за баня, постигащи сериозни резултати сред жените. Компанията разполага с магазини в различни части на Европа, позиционирани в централната част на столиците.
Sakare ни потърсиха, защото желаеха да им помогнем в търсенето на френскоговорящи служители на територията на България, Молдова, Украйна и Република Македония за филиалите им в Париж, Лондон, Берлин и Амстердам.
Стратегията
Стартирахме проектът със запознаване с реалната среда – чрез посещения в училища с изучаване на френски език, университети, в които има програми на френски език, анализ на градовете, в които има средни училища с разширено изучаване на френски език. Потърсихме и други локации, в които има концентрирана силна франкофонска общност. Това ни даде възможност да опознаем в детайли потенциалните кандидати за работа и да селектираме тези фактори, които биха оказали влияние върху тяхното решение за работят за компанията в чужбина.
Методи за изпълнение и избрани задачи
В процеса на работа комбинирахме онлайн и офлайн активности. Разработихме комуникационна стратегия, която да залага на основните причини, поради които кандидатите биха се заинтересували да работят в Париж, Берлин или Лондон. Комуникацията бе разработена изцяло на английски или френски език, за да може да се направи предварителна селекция и до HR екипа на компанията да подадат предимно кандидати, които владеят френски на съответното ниво. Процесът се осъществяваше чрез излъчване на реклами, като при интерес кандидатите попадаха на ландинг страница, в която чрез мини въпросник, уточнявахме основните изисквания и правихме предварителен скрийнинг.
Резултатът
За една година съвместна работа успяхме да информираме потребителите за възможностите, които предлага марката като работодател, да ангажираме вниманието на аудиторията и повишим интереса и доверието. Успяхме да помогнем на екипа от „Човешки ресурси“ в подбора на кадри.
Екипът
Акаунт мениджър: Наталия Кирилова
Дигитален мениджър: Елена Иванова
Копирайтинг: Елена Иванова
Дизайн: Тодор Стайнов, Александра Димитрова
Период: 2017 – 2018
Клиент: Sakare
Дата: 2017 г.