5 начина да избегнете скучното съдържание
Всеки път, когато пишете съдържание, било то за вашия сайт или за нечий друг, вие имате за цел да произведете най-качествения контент. Въпреки добронамерените ви помисли, дори идеалният контент може да избледнее в неизвестност, ако не напишете нещо наистина оригинално. Как тогава да гарантирате, че съдържанието ви ще получи вниманието, което заслужава и няма да изпадне по пътя? Ето няколко начина:
Конкурентно проучване
Стремете се да покриете теми, които са по-конкретни и задълбочени. Когато имате идея за тема, проверете какъв контент вече съществува в уеб пространството.
Ако има стабилно количество материали по тази тема, може би е по-добро решение да се насочите към друга. Опитайте се да мислите „извън кутията“, когато разучавате дадена тема. Ако вече съществуващото съдържание е по-задълбочено, направете обратното – по-леко съдържание, ако пък съдържанието е повърхностно, го задълбочете.
Качество на поста и дължина
Класирането на Google идва и от качеството на контента. Мащабните алгоритмични актуализации са предназначени за анализ и тълкуване качеството на текстовото съдържание онлайн. Посредством това, алгоритъмът на Google стана много по-задълбочен и сложен. Кратко, евтино и посредствено съдържание няма да се задържи дълго време в предните класации, а може и дори да не ги достигне.
Затова не заобикаляйте правилата. Вложете време и усилия, за да създадете вашето съдържание. Цитирайте източниците, които сте използвали, анализирайте резултатите, направете текста значим. Не се притеснявайте колко думи сте стигнали или пък за честотата на ключовите думи – пишете за стойност. Когато вашето съдържание е шедьовър, естествено ще се придвижите към върха.
Количество на постовете
През изминалите години беше всеобща маркетингова практика да се пишат стотици статии с всяка възможна ключова дума. Google сложи край на тази техника много бързо. Написването на няколко добри материала днес е достатъчно. Големите блогове често постват не повече от един път или два пъти в седмицата, но съдържанието им е наистина интригуващо, важно и всяко парче от него може да се класира на по-предни позиции.
Насърчаване и промотиране
Има още какво да се направи освен нагласяне на автоматично споделяне от RSS. Споделянето е началото, но промотирането по различни канали също играе важна роля. След като публикувате съдържанието, намерете блогъри в сферата за която пишете, разпространете съдържанието с тях. Всеки материал има място, което да нарече „дом“ и е ваша работа да разберете как да го откриете. Ако желаете, платете за реклама, за да привлечете вниманието към вашия бизнес. Няма нищо лошо в малко публичност.
Ние от Digital Marketing Group имаме доказан опит в създаването на качествено съдържание за b2b и b2c аудитория. Ще се радваме да се запознаем с вашия бизнес на по чаша ароматно кафе и да отговорим на всички ваши въпроси. Контактите ни можете да намерите тук.