Как цифровите системи променят бизнеса

Как цифровите системи променят бизнеса

Цифровите системи се състоят от технологии, които променят хората, клиентите, индустриите, компаниите, продуктите и услугите. Те включват мобилните компютри, социалните медии, бизнес анализа, голям набор от данни, облачни услуги, сензорни мрежи и други подобни на изброените. През изминалите пет години тези технологии достигнаха ниво, което променя бизнеса.

Цифровите технологии променят бизнеса, защото правят ресурсната информация между клиента и бизнеса интензивна и свързана. Те се прилагат върху хора, екипи, информация и други. Откриват възможности, които по време на пре-технологичната ера са били невъзможни или финансово неефективни. Резултатът е вълна от промени, с които се сблъскват изпълнителни и корпоративни директори. Променяйки своите клиенти, цифровите технологии откриват нови хоризонти и начин на мислене в бизнеса. Клиентите променят бизнес приоритетите и ценностите си и ги приемат като техни основни цели. Появяват се нови начини на мислене, които допринасят за връзката между бизнеса и технологиите, откривайки нови хоризонти за бъдещ успех.

Цифровите системи променят клиентите

Цифровите технологии са съобразени напълно с нуждите, желанията, изискванията и очакванията на клиентите. Предхождащите технологии бяха насочени единствено към идивидуалните продажби на даден продукт, без да създават здрава връзка между клиента и бизнеса. Много често тази промяна е пренебрегвана, защото разбива всичко, но логиката е елементарна. Технологиите, които променят клиентите, променят и бизнеса.

Цифровите клиенти са различни. Според различни проучвания, цифровите клиенти са по-добре информирани, по-изискваши, по- критични и по- вероятно да сменят продукта или услугата, когато не са доволни. Клиентите очакват от вас да бъдете там, където те търсят вашия продукт и услуги. Те търсят вашето присъствие, имат нужда да сте на точното място и да предоставите точната информация ,от която имат нужда в противен случай бизнесът попада в чужди ръце.

Клиентите определят правилата в бизнеса

Бизнесът е доброволна размяна, особено когато клиентите имат информация и избор. Цифровите клиенти имат достъп и до двете услуги. Това създава една постоянно променяща се цифрова икономика, даваща възможност на лидерите да определят стойността и успеха, ако те са съобразени с изискванията и желанията на клиента. Цифровите технологии завършват това, което Интернет е започнало. Определянето на цените при онлайн търговията и качеството на продуктите се превръща в тежка бизнес услуга, консумация и разрив. Бъдещето е в бизнеса с цифровите технологии с повече от 6 милиарда мобилни телефони, милиарди социални мрежи, милиони долари вложени в онлайн икономиката. Клиентите не са обект на бизнес моделите. Те са главни действащи лица, които имат своята лична история и им се предоставят услуги, които допринасят за оценяването на продукта и услугата. Точно както „ксерокопираните“ копия на нашите родители, ние ще използваме нови глаголи в цифровия свят отвъд Googling, tweeting и facebooking. Мениджърите не могат вече само да продават продукта и да казват на хората какво да купуват, а в същия момент да са успешни на пазара. Цифровите бизнес лидери осъзнават, че новите технологии създават една връзка между клиента и бизнеса.

Бизнесът трябва да промени своите перспективи и да създаде нови такива

Начинът на мислене в бизнеса трябва да се промени, както и действията. Всичко това трябва да се научи от цифровият свят. Новото перспективно мислене предоставя нов план за действие, насоки за развитие и резултати каквито мениджърите искат да видят. До като всичко върви както е планирано, новите стратегии и мислене гарантират успех. Да се научиш да мислиш в нова насока предпазва от провал. 4 успеха и 0 провали в една кариера са по- добре от една с 8 успеха и 2 загуби породени от ограниченото мислене.
Започнете да мислите по-перспективно и най-важното – насочете вниманието си върху клиента, той трябва да бъде крайната цел. Използвайте анализи и опит, за да видите света такъв, какъвто е. Акцентирайте вниманието си върху обслужването на клиентите, тяхната стойност и ангажираност. И накрая, научете се да осъзнавате стойноста на вашите клиенти и динамиката на пазара, и се учете от грешките си, за да не ги допускате в бъдеще.

Перспективното мислене променя взаимоотношението между бизнеса и технологиите

Цифровият бизнес представя ново радикално взаимоотношение между бизнеса и технологията. Те имаха дълга връзка по между си. Бизнесът утвърди изисквания и технологията изгради тези изисквания, като по този начин даде възможност на бизнеса да се развие. Днес връзката е взаимна и динамична. Бизнесът все още има изисквания, но по-важното е, че новите технологии откриват нови възможности за един повтарящ се диалог.

Бизнесът използва технологията, за да изпълни своите процеси в услуга на клиента. Сега, клиентите използват технологиите за собствените си услуги. Клиентите комбинират продукти и услуги на воля, за да отговарят на специфичните нужди. Промяната е драматична и революциона. Ние не можем повече да ги наречем „потребителите“. Те са хора, изибиращи технологии с базирани бизнес услуги.