
Как се дефинира програматик маркетинга и дигиталния дисплей на реклама и какви са възможностите за различните видове бизнес?
Сега основна част от повечето маркетингови стратегии, програматик маркетинга е термин, използван за описване на комплексното използване на данни и машинно обучение, въз основа на поведението на вашите клиенти.
Вълнуващото при програматика е, че с развитието на технологията маркетолозите могат да ангажират повече своите ключови и потенциални клиенти.
В днешната дигитална ера, програматик маркетинга продължава да расте особено през последните 5 години. Въпреки това, платформата се намира все още за по-предизвикателна.
Какво е определението за програматик маркетинг?
Проста дефиниция на програмната реклама от Digital Marketing Institute е:
„Използване на софтуер за закупуване на дигитална реклама“.
Програматик означава разпространение на реклами, когато хората не са пряко свързани в процеса. Важно е да подчертаем, че се има предвид именно платена реклама.
Programmatic се развива бързо, тъй като е много по-ефективен, ако се използва правилно от рекламодателите. Ние в Digital Marketing Group ефикасно и активно използваме тази услуга при нашите клиенти и, можем да ви гарантираме перфектни и задоволителни резултати.
Възможностите на програматик дисплей?
Единственото нещо, което стои на пътя на засиленото приемане на programmatic, е липсата на познания на маркетолозите за целия процес и нежеланието да се откажат от добре познатите начини за закупуване на реклами. Именно затова, решихме, че частично въведение към тази услуга би било полезно за дигиталните търговци.
Какви са предимствата на програматик?
Програматик маркетинга разкрива редица възможности, които вече не биха били възможни при ръчното публикуване на реклами. Той позволява на рекламодателите да набавят цифрови медии, без да се налага да договарят предварително цена, така че те плащат само за съответното впечатление, което действително получават. Те могат също да се регистрират за минимален брой импресии или минимален бюджет, което прави дигиталната реклама по-гъвкава. Могат да купуват дигитални медии от различни издатели, което намалява административните разходи.
Но възможностите са много по-големи от това просто да направят купуването на реклами по-лесно и по-гъвкаво и да фокусират рекламите върху потенциални клиенти.
Можете да прочетете повече по темата тук.